Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Στέλλα σημαίνει αστέρι my friend!

               Την γνώρισα όταν ήταν ακόμη μωρό! Έκλαιγε όλη την ώρα και μου έσπαγε τα νεύρα που η μαμά της που ήταν συνέχεια μαζί μου ασχολειόταν μόνο με το νέο μωρό. Αλλά γιατί να ήταν όλοι πάνω σε αυτό το ζωήφιο που το μόνο που έκανε είναι να κλαίει, να τρώει,να κατουράει και να κοιμάται  10 ώρες τη μέρα,να τους ξυπνάει μέσα στο βράδυ και να τσακώνονται ποιος θα το ησυχάσει!(Αλλά για να ξέρετε ΕΜΕΝΑ είχαν ρίξει στο κρεβάτι για να βγει αυτό το μικρόβιο)! Όταν ήταν ακόμη μωρό άρχισα να εκδηλώνω τα συναισθήματα μου για αυτό το πραγματάκι...Λοιπόν, ήμασταν μαζί μια μέρα στη θάλασσα και εκέι που κρατούσα εγώ το μωρό  του βγάζω τα μρατσάκια και αυτό έκλαιγε(καλά πατούσε βέβαια κάτω 5 χρονών ήταν) άλλα με αυτό το κλάμα του με έκανε να το αγαπήσω και εγώ και τότε κατάλαβα γιατί όλοι αγαπούσαν αυτό το μωρό! Σε κοιτούσε με τα μαύρα ματάκια του και σε σκλάβωνε μονάχα σε μία της ματιά! Μαγεία! 
        Μετά από λίγο καιρό αυτό μισό μέτρο μεγάλωσε....και τώρα πάει να με ξεπεράσει!(Δεν θα τα καταφέρει:D) Δε μπορώ να την αποχωρηστώ και όταν το κάνω νιώθω πως λείπει κομμάτι από μένα! Αυτό το γέλιο,αυτά τα ματάκια που με κοιτάνε γουρλωμένα όταν τα νευριάζω!
Τώρα κάθε φορά που θέλω κάτι λέει όχι...αλλά μετά λέει καλά !!!!!!(ελπίζω να συμβεί το ίδιο μόλις της ζητήσω να πάμε να πάρουμε τροφή του Μαρού σε λίγο)
Λέει συνέχεια: my friend,ουυυυ τρέλα,δε θα παραλήψω,Λίλυ χέσεμε, βαριέμαι, σόπα ρε!
Ξέρει ότι θα είμαι εδώ!
Και εγώ σαγαπάω πολύ !
ααα και ανήκεις σε εσένα και στα όνειρα σου(χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)

Αυτό ήταν!
            

*Λ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου