Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Η Λίλυ μου!

'Εχω μια φίλη, θεία, ξαδέρφη, αδερφή, που την αγαπάω υπερβολικά πολύ!Βασικά την αγαπάω σαν την αδερφή μου(την οποία δεν εχω!)..Με έχει στηρίξει στις πιο δύσκολες στιγμές μου&στις πιο ωραίες..
Κ για πάντα θα μου χρωστάει μια χάρη..Είχα πάει σε ένα σπίτι!(ξέρεις εσύ)..Μια περιγραφή τώρα..Είναι μελαχρινή με μελί μάτια, πριν 2-3 μέρες έβαλε σιδεράκια&πάει 3η γυμνασίου, βασικά τώρα θα πάει 1η λυκείου..Και είναι φυτόόόόό!Πραγματικά!'Εβγαλε 19.2/13!Μεγάλωσε η μικρή μου..Το μικρόβιο μου..Σε λίγο θα φύγει κ να δω τι θα κάνω..Ποια θα κάνω εγώ ρεζίλι? Ποια θα μου λέει ''εγώ στα'λεγα!", ''Καλά να πάθεις", '''Οταν σου τα λέει η Λίλυ!!"!!

Οι γνωστές ατάκες της όταν έχω κάνει κάτι και μετά το μετανιώνω..
Τσακωνόμαστε συνέχεια αλλα μετά απο 2 μέρες&πολύ λέω είμαστε μια χαρά!Είμαστε και ψωνάρες..Ακόμα&σε αυτό ταιριάζουμε..Αγαπιόμαστε..Τσακωνόμαστε..Αλλά δεν αντέχουμε η μια μακρυά απο την άλλη για παραπάνω απο μια εβδομάδα.



~Σ'αγαπάω~
ΑΑ! και ένα τραγουδάκι..

Στον ματιών σου το γκρίζο παίρνω χρώμα και ελπίζω..Κάνω μια νέα αρχή!

Πλάκα κάνω οφ κορσ οφ κορσ!!

Να το τραγουδάκι!
 


--> 'Wherever you go 
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

Υ.Γ : ♥ Σ'αγαπάω άπειρα ♥



*Σ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου