Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

^Οι Αναμνήσεις μου^

Ποτέ δεν μου άρεσε να ξεχνάω πρόσωπα, καταστάσεις&συναισθηματα! Ηθελα απλώς να τα προσπερνάω και να τα θυμάμαι ως μια γλυκιά -τις περισσότερες φορές- ανάμνηση.Αν και είμαι μικρή έχω διάφορες αναμνήσεις.Αναμνήσεις απο τα καλοκαίρια στο χωριό με τους φίλους μου, αναμνήσεις απο μικρή, αναμνήσεις απο την πρώτη δημοτικού εως την έκτη, αναμνήσεις απο την αγαπημένη μου Δήμητρα που την βλέπω μόνο τα καλοκαίρια αλλά είναι τόσο απίστευτη,είναι η μόνη που τις στέλνω μηνύματα κατά τις 12 τα μεσάνυχτα να της πω οτι μου λέιπει,πως την αγαπάω&περιμένω με ανυπομονησία το καλοκαίρι για να έρθει να κάνουμε τις βλακείες μας, αναμνήσεις απο τις στιγμές ανυπομονησίας στο κυλικείο περιμένοντας το αγαπημένο μου τοστ που ονομάζεται '' ΕΙΠΑ ΤΩΡΑ'' γελόντας με την Μελίνα&την Αναστασία με τις μπούρδες που λέγαμε, αναμνήσεις απο το χειμώνα που καθόμουν στο τζάκι με την κουβερτουλα μου, τα handsfree μου στα αυτια&την αγαπημένη μου ζεστή σοκολάτα, αναμνήσεις ακούγοντας τα αγαπημένα μου τραγούδια κλαίγοντας, κλαίω πολύ εύκολα, για άσχετους λόγους, δεν είμαι ευαίσθητη, δεν θα με χαρακτήριζα έτσι, είμαι το κακομαθημένο κοριτσάκι του μπαμπά και μου αρέσει αυτό, αναμνήσεις απο το εξωχικό της αγαπημένης μου Λιλυς, αναμνήσεις απο το κηποθέατρο που πηγαίναμε απο μικρά παιδια, αναμνήσεις απο άτομα που έχω χάσει , που δεν τα βλέπω πια, που μου λείπουν&τα αγαπάω!
*Σ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου