Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

:/ Ψυχολογια, ΜΗΔΕΝ!

και να τα παλι..παλι τοσο κλαμαα..κουβαδες!..πραγματικα κουβαδες!..δηλαδη αμα τα δακρυα μ τα πηγαινανε στην Αφρικη, στα παιδακια αυτα τα γουτσ γουτσ π δν εχουνε πολυ νερο, 9α τους εμεναν κιολας!-.-
Δεν α3ιζειι..ελα πες το για να το πιστεψεις!..ναι, δεν α3ιζει..;)
Γιατι να χαλιεσαι κα8ε φορα κοπελα μου για κατι που δεν α3ιζει?..Κ αν α3ιζει ομως?τοτε?τοτε τι γινεται?αν α3ιζει ελα και βρες με κ αποδει3ε το!.Εγω παντα εδω 9α ειμαι!.Η ψυχολογια μου παλι πιο κατω απο το πατωμα!.ματια 3αναπρισμενα!..Πως γινονται ετσι κα8ε φορα?
Και ναιι..παλι δεν ημουν η μονη εγωιστρια:|..παλι κατεληξα να 3ανακολλαω μια φωτογραφια..δεν 9ελω να φυγεις! ποτε!.ουτε καν απο το γραφειο μου! Γιατι μονο εκει κατεληξα να σε εχω..σε μια φωτογραφια πανω στο γραφειο μου..να σε βλεπω κα8ε πρωι:')
τωρα τι 9α γινει? Θα μου περασει? Δε νομιζω:$
Μακαρι να εννοεις αυτα που λες και να μην πιστεψα παλι ψευτικα λογια:|

πφφ..σε εχει αυτη τωρα!:/
να σε προσεχειι;)
..Δεν πειραζει, καλη καρδια!

Σε θυμάμαι άγγελέ μου..θέλω να' ρθω να σε βρω..
μια στιγμή να σου μιλήσω..να σου πω πως σ' αγαπώ..♥


..Δεν μπορώ να σβήσω τώρα όλες, τις παλιές στιγμές..Να σε βγάλω απ' την καρδιά μου και να σε φωνάζω ΧΤΕΣ..:'[
Μη με 3εχασεις..Θα σε 8υμαμαι..και 8α σε αγαπαω!..Οπως σου ειχα πει!..Δεν παιρνω ΤΙΠΟΤΑ πισω!..

Καληνυχτα αγγελε μου*.*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου