Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

συκοφαντιες απο ζηλεια!

Συγνωμη που εχω πολλες μερες να γραψω, αλλα ηθελα να βρω ιδεα για αρθο και δεν μου ερχοταν:Ρ. Λοιπον σημερα(τετοια ωρα τετοια λογια.Ειναι 3 τα ξημερωματα) Θα σας μιλησω για το αιωνιο κολλημα μου.Το κολλημα μου ειναι ο justin bieber, οπως και αλλων 310361 κοριτσιων.Ομως συνεχεια ακουω απο φιλους μου κακοβουλα σχολια για αυτον.Οπως οτι ειναι gay.Απο που το εβγαλαν αυτο το συμπερασμα?! Γιατι το λενε αυτο?! Εγω νομιζω πως απλα ζηλευουν.Μη δουν ενα ομορφο αγορι που τρεχουν ολες απο πισω του κ ειναι ολα τα κοριτσια θαυμαστριες του.Αμεσως.Ο ταδε ειναι αδερφηηηη!Οκ ρε φιλε.Πες πως ειναι.Εσενα τι σε νοιαζει?! Eφοσον δεν εισαι μανα του, πατερας του, αδερφη του, αδερφος του&δε σου τρωει το ψωμι..Τι στο καλο σε νοιαζει?! Βρηκαμε ολοι τωρα ο Bieber η αδερφουλα!Ας ησουν ετσι οπως ειναι ο Justin και ας ησουν κ αδερφη ρε!Ολοι με τις ζηλειες σας πια! Καντε και κατι εκτος απο το να καθεστε να σχολιαζετε.Καντε κατι να σας σχολιαζουν οι αλλοι!

Αυτα ειχα να πω:D καλο ξημερωμα λοιπον:3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου