Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Ασυναρτησίες-φιλοσοφίες ύπνου!






Nα φοβάσαι εκείνους που μπαίνουν στη ζωή σου αθόρυβα... συνήθως κάνουν θόρυβο... όταν φεύγουν! Να μην πιστεύεις εκείνους που σου λένε μεγάλα λόγια για να σε κερδίσουν, συνήθως φεύγουν αμίλητοι! Όταν κάποιος σου λέει "σ`αγαπώ" χωρίς να σε κοιτάει, μην περιμένεις να σου πει "φεύγω" και να σε κοιτάει!


Αν έχω καμπύλες, είμαι χοντρή!!!Αν είμαι αδύνατη είμαι ανορεξική!!! Αν χρησιμοποιώ μακιγιάζ, είμαι ψεύτικη. Αν λέω αυτό που σκέφτομαι, είμαι σκύλα. Αν κλαίω, είμαι drama queen. Αν έχω gay φίλους, είμαι τσούλα. Αν υπερασπιστώ το δίκιο μου, είμαι γλωσσού. Ό,τι κι αν κάνω μου βάζουν ταμπέλες. Και? Βάλτε όποια ταμπέλα θέλετε. sκασιλα μου-.-


Όλοι μας χρειαζόμαστε ανθρώπους να μας κάνουν τις ζωές
καλύτερες!
 
Να μοιραζόμαστε μαζί τους ότι έχουμε και δεν έχουμε!
Δυστυχώς όμως,αυτοί δεν μας χρειάστηκαν και τόσο.. Ώστε να μείνουν
δίπλα μας,μαζί μας!
Εμείς όμως συνεχίζουμε να τους χρειαζόμαστε έστω σιωπηλά,εμείς
και ο ΕΑΥΤΟΣ μας ξέρουμε πόσο πολύ "τους χρειαζόμαστε"­ ­.



Έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή σου που συνειδητοποιείς ποιός έχει σημασία, ποιός δεν είχε ποτέ, ποιός δεν θα έχει ξανά και ποιός θα έχει για πάντα. Γιαυτό μη στεναχωριέσαι για ανθρώπους από το παρελθόν σου, υπήρχε λόγος που δεν κατάφεραν να είναι μαζί σου στο μέλλον σου.


When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down "happy". They told me I didn’t understand the assignment.


I told them they didn’t understand life."

Καληνύχτα!
*Λ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου