Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Μη μου ζητάτε να ξέρω πράγματα που δεν ήρθε η ώρα να ξέρω!

  Τι λες ρε φίλε?! Που θέλεις να ξέρω πράγματα που εσύ έμαθες μέσα σε 50 χρόνια!
Μετά λέτε ότι δε μπορείτε να συζητήσετε πράγματα με παιδιά που δε ξέρουν ιστορία,λες και σου ρίχνουμε το επίπεδο! Αυτά που πρέπει να μάθω τα έχω ήδη μάθει. Δε διαφωνώ μαζί σας ότι δε θυμάμαι ημερομηνίες αλλά τη σημασία έχει π.χ πότε πέθανε κάποιος? Σημασία έχει ότι πέθανε,το γεγονός !
Ήθελα να σας δω στα πρώτα σας χρόνια,όταν ακόμα μαθαίνατε...δούλεμα! Αλλά για μένα είναι απλά μία παπαγαλία και μία ασυναρτησία από ημερομηνίες που ο μόνος τους σκοπός είναι να ξέρουμε τι έγινε πριν και τι έγινε μετά!
     Άκου εκεί ρε φίλε! Να μου λέει εμένα ότι καλύτερα έχω να πάω στα θετικά μαθήματα! Θα πάω όπου μου κάνει κέφι. 
   Δεν αμφισβητώ τις γνώσεις κανενός,απλά λέω ότι για την ηλικία μου και τα σημερινά σχολεία οι γνώσεις μου είναι αυτές που έπρεπε να είναι,ούτε κάτι περισσότερο,ούτε κάτι λιγότερο! Βαρέθηκα να μιλάω για γνώσεις!
               Μου είπαν λοιπόν, σήμερα ότι για να μπορώ να μιλάω με κάποιον πρέπει να έχω διαβάσει όλα τα βιβλία,να ξέρω άριστη γεωγραφία και πολύ καλή λογοτεχνία! Μπούρδες!
Δε λέω λατρεύω τα βιβλία,μπορεί να μ συμπαθώ ιδιαίτερα τη γεωγραφία(ξέρω που είναι η Ελλάδα στο χάρτη:D) αλλά γιατί η μόνη πηγή συζήτησης με κάποιον να είναι αυτά?! Υπάρχουν και άλλα πράγματα να πω με κάποιον! Να περνάω καλά! Να διασκεδάζω! 
     Για αυτό χαλαρώστε όλοι πια! Έλεος!

*Λ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου